neljapäev, 10. august 2017

11.-14. juulil toimus Tartumaal Palu Puhkekeskuses vabariiklik suurlaager, kus oli pea 400 osalejat. Võrumaalt said seekord minna meie ja Vastseliina rühma lapsed.
Meie rühmast osalesid Elo ja Henn Rahman, Adrian Randlo, Riho Parker, Maia Serv, Jete Marie Helekivi, Taavi Arulepp, Kevyn-Marcus Räst, Kai Kahre ja Signe Kallion.
Juba bussi istudes tulid esimesed vihmapiisad. Telke püstitasime laagriplatsil ikka korralikus sajus, nii et juba esimeste hetkedega olime nii ise, kui ka meie kotid ja kompsud läbimärjad.
Õnneks meile halastati ning piduliku vormi kandmist laagri avamisel ei nõutud.
Esimese tegevusena toimus ringmäng. Läbiti 16 punkti, kus tuli teha erinevaid toredaid tegevusi. Õhtul pidime tutvustama Jõgeva malevat.
Teisel päeval läksime peale hommikusööki vihmakeepide lehvides tõukeratastega sõitma. Teekonna pikkus oli ca 10 km. Sõitsime Tõravere Observatooriumini ja tagasi. Alguses sadas ja oli väga tuuline, õnneks läks ilm vahepeal ikka veidi paremaks. Sellel päeval olid veel side ja akrobaatika õpitoad. Vabadel hetkedel tegime õhtuseks playbackiks proovi. Esitasime PSY laulu Gangnam Style.
Kolmas päev algas päikesepaistega ja esimeseks õpitoaks oli puutöö, kus kõik said endale tööriistakasti või karbikese meisterdada. Peale lõunasööki saime zumbat tantsida ja isegi ujuda. Peale seda hakkas taas vihma sadama. Viimane õpituba oli teadusteater, kus võis endale vedela lämmastiku abil meelepärase ja maitsva jäätise valmistada. Päeva lõpetas disco.
Neljandal päeval oli ilm taas parem, hommikul mängiti seiklusmängu. Ilm oli küll tuuline ja jahedavõitu, kuid lubas siiski lõpuks vormid selga panna ja vähemalt laagri pidulikult lõpetada.